Skab et stærkt brand og en stærk forretning

reklameartikler

Hvis du er ny i erhvervslivet, kan du godt få en del overraskelser med i opstartsfasen. Du bør som ny virksomhed, være opmærksom på at dine udgifter og indtægter skal hænge sammen. Som et led i udgiftsposten er der lokaleomkostninger, transport, forsikringer, lønninger, moms, revisor / bogholder og lønadministration bare for at nævne nogle af dine udgifter. Her bør du, inden du starter en virksomhed, have en rådgiver og et budget på hvilke udgifter, din virksomhed har fra start.

Reklame og branding – overvej reklameartikler

Afhængig af hvilken type virksomhed du har, skal der markedsføring til. Her bør du overveje dine reklameartikler. Både omkostningerne men også formålet. Din branding og markedsføring skal hænge sammen med din virksomhed. Der findes mange markedsføringsmetoder. I en opstartsfase, er denne post virkelig noget der rykker nedad i budgettet. Markedsføring er dyrt, men hvis man gør det rigtig, tjener det sig hurtigt hjem igen.

De billigste reklamer

Det er ingen hemmelighed, at gratis reklame er det bedste reklame – i hvert fald for din virksomhed. Hvis du skal have kunder, og øge din omsætning, bør du oprette en offentlig Facebook side og Instagram profil. Disse to online udbydere er gratis. Her skal du bare huske at holde profilerne kørerende og opdatere dem jævnligt med opslag, hvis du skal have kunder ud af det.

Råd til reklamering for din virksomhed

Inden du springer på det første tilbud med markedsføring, bør du undersøge forskellige leverandører inden for reklameartikler. Du bør også finde en markedsføring strategi, der passer til din virksomhed. Budskabet skal være stærkt og sælgende.

Det kan være du skal bruge:

  • Visitkort
  • Kuglepenne
  • Bæreposer med logo
  • Banner og skilte
  • Mærkater
  • Kopper
  • Nøgleringe

Hvis du ikke har råd til reklameartikler, bør du undersøge dine muligheder, om finansiering. Overvej om du skal vente med reklameartikler, eller om du skal oprette et lån. Hvis du skal kickstarte din virksomhed, bør du have markedsføringen med fra start af.

Nogle låneudbydere, tilbyder en kassekredit. Dette skal undersøges, inden du giver dig i kast med at på oprettet og få designet dine reklameartikler. På denne måde, kommer du ikke i klemme hos diverse leverandører.

Hvis din virksomhed, skal med på messer og markeder, bør du også finde reklameartikler der kan tåle vejr og vind. Så er du og din virksomhed også synlig på det event du deltager på.

Brug de reklameartikler, der øger din omsætning mest effektiv

Hvis du har en forretning i et af byens lokaler, er reklameposer altid et godt hit. Det giver blikfang, til andre handlende i samme område. Hvis du er på messer og markeder, er visitkort, kuglepenne og poser også meget anvendelige.

Husk at dine reklameartikler, skal hænge sammen med virksomheden. Hvis man brander sig forkert, kan det få negative konsekvenser i stedet, for en øget omsætning. Sørg for forretningen, står pæn, ren og knivskarp hver dag. Lad stemningen i forretningen være positiv og energifyldt. Brug de sociale medier aktivt, også gerne med videoopslag. Online videos sælger bedre end stillestående billeder og tekst.